Eilen alkoi viikonloppu!:-) Tänään ollu vapaata ja oon kyllä ollu niin laiskalla päällä. Piti mennä potkunyrkkeileen, mutta mun privatreenaaja laitto aamulla viestiä, että jätetään tänään väliin. Noh olin mielettömän väsyny ja tavattoman onnellinen kyseisestä viestistä!!!!!Ja sit kyl J sitten mesessä sanoikin, että häntä väsytti niin kovaa, ettei jaksanu.
Kaveri oli täs just kylässä, Hämeenlinnasta vihdoin kylässä täällä. On toki kotoisin pohjanmaalta. Huomenna ehkä mennään kattoon lentopalloa, mutta mietitään vielä.:-) Olis kyllä ihan kiva mennä kattoon, mut en mä yksin. Oon niin ujo.:-D

Voi elämä mitä menin tekemään viime yönä, mun "kulta" oli yökylässä ja mua alkoi naurattaa kesken seksin.:-S en vaan voinu sille mitään, mutta tyyppi oli vähän hämillään, että mitäs toi nauraa, no fiilishän siinä meni.:-D Heh,heh..
Oon kyllä alkanut liikaa ihastua tähän lentopalloilijaan, ei saisi, mutta..mun näpit on palanu niin monta kertaa, ettei sormenpäis oo enää mitään tuntoa. Niin antaa mennä sit vaan!!
Vähän meinas, että tulis täksi yöksikin kylään, saa nähä. Niillä on treenit puol kasista ysiin, että lähteekö se sit poikien kans parille. Vähän kyllä vois loukkaantua asiasta, mutta ei järkevää, koska eihän tää mitään mulle suoraan luvannut.

Hohhoijaa, oltiin tuffen kans kentällä riehumas. Otin jäljestysnarun mukaan, ku se on tajuttoman pitkä niin sai koira enemmän vapautta, kun ei tota tessua viitti irti päästää, lähtee karkuun.
Nautti kyllä täysin rinnoin, kun sai juosta ja leikkiä. Sit joku muija tunkee siihen koiransa kanssa ja kun mun koira ei niin aina tykkää toisista, niin en oikein tykänny, mutta hyvin se sitten meni.
Tunti siinä häärättiin ja leikittiin ja sit kuuman suihkun kautta sohvalle.:-)

Voi,että pitää vielä hehkuttaa mun uutta ihastusta, mä en oikein tiedä mitä se meinaa, kun se on sellanen tai se vaan on. Ja kyllä oon huomannut itestäni, ettei tää oo niin stressaavaa, kun jotenkin......en tiiä.
Mutta, nyt vois jotain touhata, ehkä.Mennä päiväunille.

Kivaa viikonloppua!<3