Tosiaan, mietityttää elämän mysteerit............

Jännä juttu, lueskelin tuossa erään toisen ihmisen blogia ja siinä oli mainintaa pitäisikö ihmisen seurustella jos ei pysty luottamaan. Tai kun entinen on pettänyt luottamuksen? Ja oli siinä asiaa todella paljon. Itse tähän asti valittanu uudelle herralle, että siksi teen näin ja näin, koska entiset suhteet vaikuttavat, hohhoijaa, tuskinpa tätä uutta miestä kiinnostaa tippaakaan se mitä mun eksä on mulle joskus tehnyt. Joten..asenne muutos edessä. Katsotaan miten tytön käy.

Haha..ja mokasin kyllä itseni niin pahasti tässä reilu viikko sitten, kun olin tuhannen tuiteroissa (älä juo tequilaa ja jekkushotteja). Baarissa istuin vartin, oksensin ja soitin viikkoa aiemmin tapaamalleni miehelle (puhelusta en muista mitään, mutta viestissä tuli asiat kyllä selville, kun niitä aamulla lueskelin) No, herra lupasi saattaa mut kotiin, onneksi!!!Jäihän se yöksin sitte......Kuulin, kun hänen puhelimeensa tuli viesti ja tää tyyppi oli vessassa juuri ja en tiedä mikä tuli, piuhat katkes tai jotain mun pään sisällä ja menin katsomaan tämän viestin.:-S Tiedän, tein väärin ja kyllä hävetti aamulla.

Viestissä oli: "Kun oot saanu pantua niin tuu takas tänne *piiip*" Ja noh, tää mun herra seura huomasi, että olin vähän katsellut viestejä.....Mutta ihme kyllä, ei suuttunut asiasta. Aamulla sain sitten nolona pyydellä anteeksi ja HÄVETTI, koska en yleensä lue toisten viestejä. En ole sen jälkeen lukenut, kun eksäni puhelimesta löytyi mielenkiintoisia viestejä, no siksi se onkin ENTINEN! Mutta oon yrittänyt luottaa toiseen 100%..ja noh..kyllä sen huomaa käytöksestä jos jokin on vinossa, ei siihen tarvita sitä, että menee kyttäileen toisen puhelinta.

Olihan tämän herraseni kertonut mun tempauksesta parhaalle kaverilleen joka kuittaili viime perjantaina oikein kunnolla mulle asiasta, onneksi osasivat ottaa vitsillä, vaikka ite siinä vähä punastelin ja oli pientä selityksen makuakin. En tee kyllä toiste samaa. Ens lauantaina olis tarkotus mennä katsoon näiden peliä, lentopalloa, enkä tiedä tuon taivaallista koko lajista, ehkä jotain pieniä sääntöjä, mutta siihen se sit jääkin. Sanoin kaverilleni joka suostui tulemaan mun kanssa, että mennään sit vaan kattoon miehiä, ei sitä peliä. Tää mun kaveri on ennenkin joutunut mun mukana peleihin, kun en yksin halua niitä mennä katsoon tai siis aina ollut joku herra sieltä jota on pitänyt mennä katseleen.:-D Tais pesispeli toissa kesänä kyllä pitkästyttää mun kaveria, ihme, että suostui tuonne tulemaan.

Hohhoijaa, jos menisin jatkamaan töitä..oon siis töissä ja koneella.:-S Mummut sai just iltapalansa ja kohta pian sais mennä pistämään unille.:-) Sitten puol kymppi kotia, koiran kans lenkille ja yrittää nukkumista, aamulla pitää täällä olla taas 7. *Huokaus* ja kello herättää 5.20, että ehdin koiran kanssa lenkille. Kyl noista koirista on vaan oma hommansa.

Niin ja tänään luistin potkunyrkkeily treeneistäkin, hyi mua ja nyt kyllä kaduttaa. Mutta en olis millään ehtiny..*selityshän tuokin* Noh, perjantaina kovempi treeni päälle niin korvaantuu tää keskiviikko.:-)

Nyt-----> Salkkarit ja sitten töitä tekeen.

Rakastakaa itseänne ja toisia.<3